Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
We verzenden je pakje binnen 1 werkdag. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.
Weet ik op voorhand wanneer mijn pakje geleverd zal worden?
PostNL informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren!
Wat als ik niet thuis ben?
Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup punt van PostNL in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.
Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna komt het retour naar ons en zijn er nieuwe verzendkosten aan verbonden om het opnieuw naar je op te sturen.
Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
Er kan veilig betaald worden via
– iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten)
– Bankoverschrijving.
– SEPA
– Bancontact
Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt be bestelling verwerkt als het geld op de rekening staat.
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode per bestelling gebruikt worden.
Mijn kortingcode werkt niet
Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling.
Ik plaatste reeds mijn bestelling, kan ik nu nog iets toevoegen?
Nee, dat kan niet. Helaas dien je dan een nieuwe bestelling te plaatsen
Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd werd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Geen paniek! Heel vaak geeft PostNL je pakje af bij de buren of leggen ze het weg op een veilige plaats aan en rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, …)
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Oh no! Hoewel echt álles bij ons superleuk is, begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld had. Heb je bijvoorbeeld iets van Magnaminds, Coblo en Connetix ontvangen? Dat kan gelukkig niet. Je mag ons een mailtje sturen op info@magneetfeest.nl met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product. Wij zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelde item in huis hebt. Liever bellen? Bekijk dan onze contactpagina.
Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.